شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز:لاریجانی باید با کمک دیگر نمایندگان مجلس وزیر امور خارجه را از کرسی وزارت پایین بکشند.

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

امام جمعه الیگودرز:لاریجانی باید با کمک دیگر نمایندگان مجلس وزیر امور خارجه را از کرسی وزارت پایین بکشند.

 


 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز  در جمع نمازگزاران جمعه این شهر با اشاره به بی حرمتی ظریف به نمایندگان و جایگاه مجلس گفت : این بی حرمتی به تمام مردم است زیرا نمایندگان با رای ملت انتخاب می شوند.
وی افزود: ای کاش آقای وزیر امور خارجه این فریادها را بر سر دشمنان بر می آورد نه اینکه با دوستان بد اخلاقی نماید و با دشمنان بگو و بخند راه بیاندازد.
ارزنده با اشاره به سفر وزیر هتاک آلمانی به ایران گفت: این وزیر قبل از سفر به ایران به کشور ما توهین نمود و جا داشت از سفر او جلوگیری می نمودند اما آمد و در ایران هم به ما و ملت توهین نمود.
وی افزود: این وزیر هتاک آلمانی با کمال وقاحت عنوان نموده است کسانیکه در سوریه وحشیگری می کنند دست از اقدامات وحشیانه خود بردارند و ایران هم از این امر مستثنی نیست و با این جملات ملت ایران را وحشی خطاب می نماید و وزیر امور خارجه و دیگر .مسوولین بجای واکنش لبخند می زنند.
امام جمعه الیگودرز افزود:لاریجانی رییس مجلس حاضر به ملاقات با این وزیر نشد اما کافی نبود و باید با کمک دیگر نمایندگان وزیر امور خارجه را از کرسی وزارت پایین می کشیدند زیرا او کفایت وزارت ندارد.
وی با اشاره به اینکه برخی مسوولین علاوه بر غیرت دینی حتی غیرت ملی را هم برای واکنش به اینگونه هتاکی ها از دست داده اند افزود :واقعاجای تاسف است که چه کسانی عهده دار وزارت در کشوری شده اند که مردم غیرتمندی دارد.
خطیب نماز جمعه با اشاره به طرح سر شماری نفوس و مسکن گفت: کلیه برنامه ریزی های مسوولین بر اساس اطلاعات از وصعیت شهرستانها می باشد و لازم است همگان در این طرح مشارکت جدی نموده و مسوولین هم با عنایت به مشکلات ثبت اطلاعات تسهیلات بهتری برای مردم فراهم نمایند.
وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و با اشاره به کشفیات اخیر در الیگودرز گفت: از فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان قدردانی می نماییم.
امام جمعه الیگودرز به سبک عزاداریها اشاره نمود و افزود: شورعزاداری باید باشعور همراه باشد.