شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

مدیر آموزش و پرورش الیگودرز معرفی شد

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

مدیر آموزش و پرورش الیگودرز معرفی شد

 با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان ،مسوولین و فرهنگیان شهرستان مدیر جدید آموزش و پرورش الیگودرز معرفی شد


 

مدیر آموزش و پرورش الیگودرز معرفی شد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز در این مراسم محمد حسین اردشیر معاون آموزش متوسطه اداره کل  آموزش و پرورش لرستان به محورهای مهم وزارت آموزش و پرورش اشاره نمود و افزود: راهبرد اصلی وزارت آموزش و پرورش ارتقاء مدیریت، مدرسه محوری،توسعه مشارکتهای مردمی و کیفیت بخشی به مدیریت آموزشگاهی می باشد.
وی ضمن قدردانی از زحمات محمد رضا محمدی گفت: وی در این مدت اقدامات ارزشمندی را انجام داده و یقینا با توجه به سوابق ارزشمند وی از تجربیات ایشان استفاده کنیم.
اردشیر همچنین با اشاره به سوابق ارزشمند فیروز ذلقی گفت:با توجه به تجربیات ایشان امیدواریم در راستای تحفق اهداف آموزش و پرورش موفق باشند.

مدیر سابق آموزش و پرورش الیگودرز هم در  این مراسم گفت:سرباز همیشه آماده نظام تعلیم و تربیت کشور هستم.
محمد رضا محمدی با اشاره به وسعت شهرستان الیگودرز گفت:در این شهرستان حدود 40 روستا آب و گاز و راه و برق ندارند اما آموزگار در آنها در حال تدریس است که این نشانه عزم و همت فرهنگیان برای اعتلای کشور می باشد.
وی با اشاره به تغییر و تحولات حوزه آموزش و پرورش الیگودرز گفت:برغم مشکلات موجود اقداماتی در این مدت صورت گرفت و در اکثر حوزه ها رتبه برتر را در استان کسب نمودیم .
محمدی ضمن تبریک انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش الیگودرز گفت: از امام جمعه ، نمایندگان سابق و فعلی و فرمانداران و مسوولان و همکاری فرهنگیان در این مدت قدردانی می نمایم و اعلام می کنم هرکجا باشم خودم را سرباز نظام تعلیم و تربیت می دانم.

 

مدیر آموزش و پرورش الیگودرز معرفی شد

 

فیروز ذلقی مدیر جدید آموزش و پرورش الیگودرز هم گفت: جا دارد از حسن نیت مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان به جهت اعتماد به خودم قدردانی نمایم .
وی اساس آموزش و پرورش را در توجه ویژه به خواسته های دو بخش تعلیم و تربیت و جامعه فرهنگیان خلاصه دانست و افزود: آموزش و پرورش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بی شک توجه و نظارت بر تعلیم و تربیت آینده سازان این سازمان را در راس قرار داده است.
ذلقی افزود: هدف دوم فرهنگیان هستند که بعنوان بازوان توانمند کشور نقش بسزایی در رشد و توسعه ایران عزیز دارند.
وی با اشاره به لزوم نگاه ویژه به این قشر گفت: باید به گونه ای به فرهنگیان توجه شود تا تعلیم و تربیت نهادینه و حاکمیت ناچار نباشد برای ایجاد نظم و امنیت اجتماعی از جبر و زور استفاده نماید.
مدیر آموزش و پرورش الیگودرز بر لزوم استفاده از ظرفیت فرهنگیان تاکید و گفت:احترام به فرهنگیان از اولویتهای کاری می باشد.
وی با اشاره با بی عد التی هادر حق فرهنگیان استان و شهرستان گفت: بدنبال ارائه راهکار جهت رفع این کاستی ها و تبعیض ها هستیم.

ذلقی  همراهی امام جمعه،  نماینده و فرماندار و دیگر مسوولین را بهترین فرصت برای ارتقاء سطح کیفی آموزش و پرورش و رفع مشکلات دانست و افزود: امیدوارم فرهنگیان عزیز در راستای  تحقق این خواسته  یاریگر ما باشند.

در ادامه ضمن قدردانی از زحمات محمد رضا محمدی طی حکمی فیروز ذلقی بعنوان مدیرجدید آموزش و پرورش منصوب شد.