شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

بخش سوم از سخنرانی مهندس بسحاق شهردار الیگودرز پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

بخش سوم از سخنرانی مهندس بسحاق شهردار الیگودرز پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

 

 

شهردار الیگودرز با اشاره به اینکه جداسازی آب شرب از فضای سبز تا حدود زیادی انجام گرفته است گفت: در حال حاضر از آب سد حوضیان جهت آبیاری پارکهای محلی شهرک الغدیر، پارک خانواده، میدان آزادگان، میدان شهید فهمیده و ورودی و خروجی ازنا انجام شده است. با راه اندازی ایستگاه دوم پمپاژ از سمت شرق شهر و لوله گذاری به طول ۴/۵ کیلومتر با هزینه بالغ بر ۴ میلیارد تومان آب سد حوضیان رو به میدان دانشگاه و بلوار کمربندی شمالی جهت استفاده فضای سبز هدایت خواهد شد که ۱/۵ کیلومتر آن  لوله گذاری شده است. 

نگهداری از ۳۷ هکتار از فضای سبز شهر نظیر پارک ها،  بلوار ها و میادین به طور روزانه انجام می شود که سالیانه هزینه ای بالغ بر ۸ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه دارد. 

روشنایی پارک های سطح شهر، که چند سالی نگهداری نشده بود با هزینه  بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان جهت استفاده عموم شهروندان انجام گرفت. 

 یک دستگاه خودروی نیسان به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان و مابقی تجهیزات به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان خریداری و به ماشین آلات سازمان فضای سبز اضافه گردیده است.   مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان جهت سم پاشی درختان سطح شهر در نظر گرفته شده که هم اکنون به صورت شبانه در حال انجام می باشد.   خرید بیش از ۴۰۰۰ نهال غیر مثمر در مکان های فاقد درخت در بلوارهای توحید و کمربندی و غیره به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان انجام گرفته است.  ???? مبلغ ۲/۵ میلیارد تومان جهت ساماندهی و احداث دکه ها ورودی شهر در دستور کار قرار گرفته است که در این خصوص دکه های ورودی شهر ( نظیر میدان آزادگان ) که باعث حجم ترافیک است ساماندهی می شوند.  ???? در شهر الیگودرز میانگین روزانه ۱۰۰ تن زباله تولید می شود که در این راستا در حوزه خدمات شهری، ۱۵۰ مخزن زباله با هزینه بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان، ۵۰۰ زیرمخزن بتنی با هزینه بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان خریداری شده است.  ???? ساماندهی گلزارهای اکبرعلی، خیابان مدرس و خیابان رسالت امسال انجام شده است.  ???? احداث سالن تشریح پزشک قانونی توسط شهرداری الیگودرز در غسالخانه اکبرعلی با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان انجام شده است.  ???? بازسازی و احیا سالن کشتارگاه و راه اندازی سالن پیشسرد در جهت نگهداری بهداشتی گوشت با هزینه بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان انجام شده است.  ???? خرید یک دستگاه جاروب مکانیزه با هزینه دو میلیارد هشتصد میلیون تومان انجام گرفته است.  ???? در حوزه حمل و نقل، خط کشی محوری معابر سطح شهر بیش از ۹۵ هزار متر در شهریور ماه و تیرماه امسال باهزینه ای بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان انجام شده است.  ???? رنگ آمیزی گذرگاه های عابر پیاده و سرعت کاه ها با هزینه ۴۵۰ میلیون تومان در چندماه آتی انجام خواهد شد.  ???? ۱۱۴ تابلوهای هشداری و اخطاری توسط شهرداری الیگودرز در سطح شهر نصب شده است.  ???? در حوزه شهرسازی بازنگری طرح تفصیلی در دستور کار شورای ششم و شهرداری قرار گرفته است که امیدواریم با پیگیری های انجام شده زمین های زیادی به محدوده شهری اضافه شود و تا حدودی مشکل کمبود زمین مرتفع گردد.  ???? بدهی شهرداری الیگودرز ۵۵ میلیارد تومان بوده که با تلاش و پیگیری شورای ششم و شهرداری مبلغ ۲۵ میلیارد تسویه شده است و از ۳۰ میلیارد بدهی باقیمانده، بیشترین بدهی مربوط به سازمان تأمین اجتماعی است.  ???? طلب شهرداری از ادارات ۲۰۰ میلیارد تومان است که در اینجا از  استاندار محترم لرستان و حوزه معاونت محترم عمرانی استانداری استدعا داریم در جهت ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و پرداخت الباقی بدهی این شهرداری، شهرداری الیگودرز را یاری کنند تا این طلب از ادارات وصول شود.  ???? شهردار در پایان سخنان خود از بروز بودن حقوق شهرداری الیگودرز خبر داد و گفت: ۴۰۶ نفر پرسنل در شهرداری الیگودرز مشغول به کار هستند و خدایا شکر حقوق پرسنل پرداخت شده است.    روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الیگودرز


بخش سوم از سخنرانی مهندس بسحاق شهردار الیگودرز پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت روز شهرداری و دهیاری