شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

بخش دوم از سخنرانی مهندس بسحاق شهردار الیگودرز پیش از خطبه های نماز جمعه

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

بخش دوم از سخنرانی مهندس بسحاق شهردار الیگودرز پیش از خطبه های نماز جمعه

 

شهرداری الیگودرز در بحث ورودی اصفهان نسبت به تکمیل باند کندرو مسکن مهر، باند کندرو کمربندی شمالی، اصلاح میدان دانشگاه، اصلاح دوربرگردان کمربندی، بازسازی کمربندی شمالی که شامل احداث بلوار به طول یک کیلومتر، دیوار سنگی به طول ۲۲۰ متر به ارتفاع ۴ متر، زیرسازی معابر دسترسی به مسکن مهر است که پروژه باند کنرو کمربندی شمالی در حال فعالیت است و قسمتی از کار انجام شده و مبلغ ۴ میلیارد تومان اختصاص جهت تکمیل اختصاص داده شده است و طی ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید. 

راه اندازی پارک ۴ هکتاری خانواده از سال ۸۴ آغاز شده که به صورت نیمه کاره رها شده بود که از ابتدای شروع به کار شورای ششم و اینجانب مبلغ ۴ میلیارد تومان اعتبار در جهت تکمیل پارک خانواده نظیر تکمیل زمین چمن، تکمیل قسمتی از ساختمان رفاهی و بتن ریزی زمین بازی در سال گذشته انجام شده است و امسال مبلغ ۷ میلیارد تومان جهت تکمیل نمازخانه، سرویس بهداشتی، رختکن، زمین چمن، روشنایی و سیستم آبیاری در نظر گرفته شده و امیدواریم در هفته دولت به بهره برداری برسد. 

شهرداری در بحث پیاده رو سازی حدفاصل میدان امام(ره) تا میدان امام حسين(ع) به طول ۶۵۰ متر ضلع جنوب را انجام داده است و در آینده ای نزدیک ضلع شمال را نیز انجام خواهد داد که جمعا مبلغ ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان برای این پروژه در نظر گرفته است. 

شهرداری الیگودرز  اجرای جدول گذاری به منظور دفع آب‌های سطحی را در دستور کار قرار داده است و به همین منظور جدول گذاری خیابان های امام(ره)، هلال‌احمر، معلم شمالی، شهرک پارسیان، شهرک شهرداری با اعتبار ۳ میلیارد تومان در نظر گرفته است. 

شهرداری الیگودرز معابر کاظم آباد و تپه علی اکبری را جهت آسفالت در طرح بازآفرینی، نسبت به آماده سازی و زیرسازی شروع کرده است که اعتبار در نظر گرفته شده بازآفرینی مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان بوده که شهرداری نیز در جهت رفاه حال شهروندان مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان نیز جهت آسفالت در نظر گرفته است. 

 تکمیل سرویس بهداشتی پارک شهر که دو سال پیش در پروژه بازآفرینی به علت نبود اعتبار کافی ناتمام مانده بود شهرداری الیگودرز مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان جهت تکمیل آن در نظر گرفته است که پیمانکار آن مشخص شده و هفته آینده شروع به کار خواهد کرد. 

شهرداری اليگودرز مبلغ دو میلیارد تومان جهت احداث کانال های سنگی دفع آب های سطحی و مکان هایی که دارای جدول نیستند شهرداری هزینه کرده است که می‌توان به کانال سنگی خیابان سی متری کمیته امداد، جنب میدان علیمردان خان بختیاری، جداول شهرک پارسیان، شهرک جوان سال گذشته به بهره برداری رسیده است. 

اصلاح و بازسازی بلوار شهید روشنی به طول ۱۷۰۰ متر، لوله گذاری، خاکریزی توسط واحد فنی و عمرانی شهرداری با اعتبار یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان انجام شده است 

در حوزه فضای سبز با توجه به پایین بودن سرانه فضا سبز نسبت به سرانه کشوری در نظر داریم پارک چهار هکتاری خانواده رو تکمیل کنیم و بتوانیم سرانه فضای سبز شهر را به راندمان بهتری برسانیم.  ???????? روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الیگودرز