شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

سخنرانی مهندس بسحاق شهردار الیگودرز پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

سخنرانی مهندس بسحاق شهردار الیگودرز پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

 

پیشاپیش دهه امامت و ولایت و اعیاد عید سعید قربان و عید غدیر را تبریک و تهنیت عرض می نمایم همچنین ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری را خدمت همکاران گرامی تبریک می گویم. 

 با همکاری اعضای محترم شورای اسلامی شهر و کارشناسان اقدام به تهیه و تدوین نقشه راه و برنامه های کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت را ترسیم  و با شناخت کاستی ها و مشکلات اولویت خود را در این مسیر مشخص نمودیم. 

با توجه به‌ اوضاع نابسامان معابر، ۵۰ هزار تن آسفالت تا پایان سال عمرانی در نظر گرفته شده است که ۵ هزار تن توسط معاونت عمرانی عملیات آسفالت انجام شده است. یک تیم پیمانکاری در کنار شهرداری مشغول به فعالیت می باشد که بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان قرارداد نوشته شده است که در حال فعالیت می باشد. 

 جمعا مبلغ ۲۷ میلیارد تومان از بودجه‌ عمرانی صرف آسفالت و معابر شده است که سال گذشته معابر بسیاری نظیر بلوار توحید آسفالت شده که پس از اجرای فاضلاب، تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید. 

آسفالت معابر شهرک چمران، بلوار شهید قلی روبروی ترمینال، منطقه کاظم آباد، کوی فرهنگیان، خیابان معلم، خیابان پونه زار، شهرک جوان، خیابان های منتهی‌ به مدرس و همچنین به صورت محله محور مشکل آسفالت معابر شهر در دستور کار شهرداری است. 

 یکی دیگر از دغدغه های شهروندان ساماندهی ورودی های شهر است زیرا که ورودی هر شهر هویت شهروندان آن شهر است که در این خصوص شهرداری اليگودرز با ایجاد سه کارگاه مجهز، ساماندهی ورودی های شهر(اصفهان، ازنا، خمین) اقدام نمود و این در حالی است که ورودی ازنا ۳ سال به صورت نیمه کاره رها شده بود با عقد قرارداد با پیمانکار هفته آینده ادامه کار انجام خواهد شد و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.