شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

فرماندار الیگودرز: وجود انتخابات آزاد و سالم بالاترین دستاورد انقلاب است/ اعتدال یعنی پیگیری برای اعتلای کشور

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

فرماندار الیگودرز: وجود انتخابات آزاد و سالم بالاترین دستاورد انقلاب است/ اعتدال یعنی پیگیری برای اعتلای کشور

فرماندار الیگودرز گفت: برگزاری انتخابات سالم و آزاد از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید برای آن جشن بگیریم.

 


به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل ازخبرگزاری فارس، ولی‌الله میرزایی شامگاه یکشنبه در همایش گرامیداشت سالروز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در الیگودرز گفت: قبل از انقلاب، مردم دخالتی در سرنوشت خود نداشتند و انتخابات‌ها فرمایشی بود، اما برگزاری انتخابات سالم  و آزاد از جمله دستاوردهای انقلاب است که باید برای همه آنها جشن بگیریم.
وی با اشاره به دستاوردهای مختلف نظام در حوزه‌های مختلف افزود: متاسفانه یکی از موضوعاتی که کمتر به آن توجه شده، دستاوردهای سیاسی و اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
میرزایی ادامه داد: ما همواره اقدامات عمرانی و پیشرفت‌های علمی را به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد می‌کنیم در صورتی که در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی نیز دستاوردهای ارزشمندی حاصل شده که از آن جمله می‌توان به برگزاری انتخابات آزاد و سالم به عنوان گران‌سنگ‌ترین دستاورد در این حوزه اشاره کرد.
وی افزود: پس از انتخابات ریاست جمهوری، مقام معظم رهبری فرمودند، انتخابات صحنه حماسه سیاسی آزمون خیره کننده، برای چهره مصمم ایران اسلامی در مقابل دیده دشمن و دوست است و همچنین ریاست جمهوری 24 خرداد را متعلق به گروهی خاص ندانستند که این تعابیر بهترین و زیباترین تعبیر از انتخابات است.
فرماندار الیگودرز با اشاره به احادیث و روایات متعدد در رابطه با اعتدال تاکید کرد: بی‌تردید اعتدال و دوری از افراط و تفریط در مباحث اعتقادی و حوزه‌های ارزشی، اخلاقی، اقتصادی و فرهنگی و دیگر حوزه‌ها لازمه یک نتیجه‌گیری مثبت است.
وی به اعتدال درست و صحیح اشاره نمود و با انتقاد از برداشت نادرست از این مقوله افزود: کسی که به دنبال اعتدال است باید اعتلای کشور را پیگیری کند.
میرزایی تصریح کرد: ملت ایران علی‌رغم تمام مشکلات و سختی‌ها، همواره در تمام عرصه‌ها سربلند بوده و نظام‌های سیاسی نیز پشتوانه حاکمیت را حضور و مشارکت مردم می‌دانند.
فرماندار الیگودرز گفت: ما نباید روش خود را ارزش تلقی نماییم چراکه روش ما اگر مبتنی بر  مبانی دینی باشد، ارزش تلقی می‌شود.
فرماندار الیگودرز با تاکید بر دوری از حاشیه‌سازی و افراطی‌گری گفت: مسیر انقلاب از مسیر اعتدال می‌گذرد و یقینا افراطی‌گری، این حرکت را کند خواهد کرد.
وی شرایط کار و تلاش و خدمت‌گزاری را مناسب توصیف کرد و افزود: برای رسیدن به مقصود و پیشرفت کشور باید همکاری و همدلی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.