شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

ذبح دام در عید قربان تنها در کشتارگاه‌ شهرداری مجاز است...

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

ذبح دام در عید قربان تنها در کشتارگاه‌ شهرداری مجاز است...

 


ذبح دام در عید قربان تنها در کشتارگاه‌ شهرداری مجاز است...

امسال به‌دلیل شرایط ویروس کرونا عرضه دام زنده به مناسبت ایام عید سعید قربان در سطح شهر ممنوع شده اما به‌منظور حفظ سلامت و تامین بهداشت عمومی جامعه کشتار دام تنها در کشتارگاه‌ انجام می‌شود.
ضمنا عرضه دام زنده به مناسبت ایام عید سعید قربان در سطح شهر ممنوع شده است.
مهندس اکبری شهردار در این‌ زمینه با تبریک عید قربان اظهار داشت: امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل دامپزشکی کل کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا و با هدف حفظ سلامتی و جلوگیری از تجمع و رفت و آمد شهروندان عرضه دام زنده در سطح شهر ممنوع بوده و هیج جایگاهی هم برای فروش دام در این ایام تعیین نشده است.
وی گفت: نیروهای اجرائیات به صورت مستمر از سطح شهر بازدید کرده و اجازه عرضه دام زنده در این ایام را نخواهند داد.‌

وی افزود: کشتارگاه دام شهرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا در روز عید سعید قربان آمادگی لازم به منظور کشتار دام‌های قربانی و تحویل لاشه‌ها به متقاضیان را با ارائه خدمات دارد.

اکبری در پایان اظهار نمود گر چه هر ساله شهرداری در راستای رفاه حال و دسترسی آسان شهروندان به دام زنده، نقاط مختلفی را جهت عرضه دام در نظر می‌گرفت و اکیپ‌های خدمات شهری هم در نقاط مختلف جهت تنظیف مکان‌های عرضه دام مستقر می‌شدند اما امسال به‌دلیل شرایط کنونی، از ارائه این‌گونه خدمات معذور هستیم.

                                               روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الیگودرز