شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

تعویض سطلهای زباله و احیاء ۴ دستگاه ماشین حمل زباله مکانیزه با دستور شهردار

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

تعویض سطلهای زباله و احیاء ۴ دستگاه ماشین حمل زباله مکانیزه با دستور شهردار

 


تعویض سطلهای زباله و احیاء ۴ دستگاه ماشین حمل زباله مکانیزه با دستور شهردار الیگودرز

در حاشیه نشست مهندس اکبری شهردار و مهندس ملک محمودی معاونت خدمات شهری و در راستای ارتقای سطح سلامت شهروندان طرح تعمیر و بازسازی سطل‌های زباله سطح شهر و احیاء ۴ دستگاه ماشین حمل زباله مکانیزه توسط معاونت خدمات شهری در دستور کار قرار گرفت...

شهردار الیگودرز ، از فعالیت گسترده شهرداری در راستای خدمات رسانی مناسب تر به شهروندان خبر داد و گفت : بهسازی سطل های زباله مکانیزه از مطالبات شهروندان بوده که بزودی این امر میسر میشود.
اکبری افزود: مخزن زباله مکانیزه از مهمترین تجهیزات نظافتی شهر است و به جهت نظافت و پاکیزگی محیط شهر ، جلوگیری از شیوع بیماریهای میکروبی و تامین رفاه حال شهروندان عزیز از جایگاه ویژه ای نزد مدیران شهری برخوردار است.
شهردار الیگودرز عنوان کرد: با توجه به گستردگی و نیاز شهر به کامیون مکانیزه حمل زباله و وجود کمبودهایی در این زمینه،۴ کامیون حمل زباله که از مدتها بلا استفاده واقع گردیده بود ، هفته گذشته اقدام به تعمیر اساسی این خودروها گردید .

وی تصریح کرد: در این بین، به دلیل قرار گرفتن سطل‌های زباله در معرض عوامل طبیعی به مرور زمان این سطل‌ها مستهلک می‌شوند و نیاز به بازسازی دارند، به همین دلیل معاونت خدمات شهری ؛ در راستای رفع مشکلات و حفظ زیبایی و نمای بصری شهر بزودی نسبت به تعویض، بازسازی سطلهای قدیمی و خرید سطل زباله جدید اقدام خواهد نمود.

در پایان ملک محمودی معاون خدمات شهری خاطر نشان نمود پیرو دستور شهردار محترم و به همت پرسنل خدمات شهری، بزودی کلیه سطل های زباله در نقاط مختلف شهر ، بازسازی و تعویض خواهند شد . در ضمن پس از ورود و اضافه شدن ۴ کامیون مکانیزه حمل زباله در دست تعمیر به ماشین آلات موجود ، منبعد هیچ گونه مشکلی در بحث جمع آوری زباله نخواهیم داشت.

                                           روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الیگودرز