شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

شهردار الیگودرز: شهرداری را با 25 میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتم

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

 

شهرداری را در حالی تحویل گرفتم که 25 میلیارد تومان بدهکار می باشد و تمام ماشین آلات فرسوده وغیر قابل استفاده می باشند.


 

 

به گزارش  روابط عمومی  شهرداری به نقل از نیوزالیگودرز مهندس بهرنگ دالوند شهردار الیگودرز در جلسه هم اندیشی با اعضای تشکل های غیر دولتی با اشاره به مشکلات شهرداری الیگودرز گفت: اقدامات خوبی آغاز شده و موجب رضایت شهروندان قرار گرفته است که بی شک این اقدامات با حمایتهای فرماندار و همکاری مسوولین انجام گرفته است .

وی با اشاره به حمایت و همراهی مردم گفت: البته ما این اقدامات را در شان و جایگاه الیگودرز و مردم نمی دانیم و در آینده سعی می کنیم جبران عقب ماندگیهارا بنماییم.

دالوند افزود: زمانی که شهرداری را تحویل گرفتم

مبلغ 25 میلیارد تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی بدهکاربود و مبلغ 750 میلیون تومان هم چک بلا محل صادر شده بود و تمام ماشین آلات فرسوده و غیر قابل استفاده  هستند که فعلا برخی از آنها را سر پا کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات شهرداران گذشته را نباید نادیده گرفت افزود: متاسفانه در سه سال اخیر در شهر الیگودرزکمتر کار شده و از جهات مختلف شهرداری الیگودرز از دورود عقب تر است.

شهردار الیگودرز گفت: در وهله نخست اولویت کاری خود را رفع آبگرفتگی های سطح شهر قرار دادیم که متاسفانه اکثر کانالها دچار گرفتگی شده اند و بدنبال رفع آنها می باشیم.

وی افزود: در رابطه با اقدامات عمرانی در میادین آزادگان و آزادی بدنبال کوچک کردن میادین نیستیم اما شکل هندسی آنها باید تغییر یابد و استاندارد شود.

شهردار الیگودرز افزود: متاسفانه در باز سازی میدان ولیعصر (عج) مباحث کارشناسی کمتر رعایت شده و برغم هزینه 650 میلیون تومانی نتیجه خوبی از این اقدام عمرانی حاصل نشده است.

وی از احداث میدان سه راهی خمین ظرف چند روز آینده خبر داد و گفت: برنامه آینده ما احداث این میدان و تکمیل میدان ولیعصر می باشد و در حال حاضر رفع مشکل آبگرفتگی خیابان شهید عسگری و احداث چهار راه معلم جنوبی در حال انجام می باشد.