شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

انتظار 50 ساله مردم به ثمر نشست

تاریخ 1348/10/11 | پرینت

انتظار 50 ساله مردم به ثمر نشست

 

 

برای تکمیل این پروژه 12 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.


 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از نیوز الیگودرز:پروژه آسفالت راه گردنه گله بادوش منطقه شول آباد الیگودرز زیر بارش برف و کولاک افتتاح شد.

عصر امروز با حضور ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور پروژه آسفالت راه گردنه گله به دوش منطقه شول‌آباد مرکز بخش زز وماهرو شهرستان الیگودر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم که در میان بارش شدید برف و کولاک برگزار شد، هوشنگ بازوند استاندار لرستان، حسین میر شفیع معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی، محمد تقی توکلی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، محمد اصلانی معاون عمرانی استاندار لرستان، و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

استاندار لرستان در این مراسم با اشاره به افتتاح این محور و راهگشایی گردنه گله به دوش شول آباد، اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه 12 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

 

هوشنگ بازوند تصریح کرد: با تجهیز این مسیر به راهدارخانه و پوشش مخابراتی از این پس شاهد ارتباط همیشگی منطقه شول‌آباد با مرکز شهرستان الیگودرز هستیم.

وی با بیان اینکه افتتاح این پروژه گامی در جهت توسعه منطقه روستایی استان بوده است، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه انتظار 50 ساله مردم این منطقه که همواره در مواقع بارش برف با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودند، به ثمر رسید.