شهرداری الیگودرز

www.AligoudarzCity.ir

امام جمعه الیگودرز: برخی مسئولان به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند/آمریکا قابل اعتماد نیست

تاریخ 1348/10/11 | پرینت


امام جمعه الیگودرز گفت: متاسفانه عده‌ای قلم به دست مزدور، دانشگاهی و حوزوی و حتی برخی مسئولان به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری به نقل از خبر گزاری فارس الیگودرز، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به دیدار مسئولان قوه‌قضاییه با مقام معظم رهبری اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد که بعضا در نظام مسئولیتی هم دارند، قوه‌قضاییه را به کم کاری متهم کرده و اقداماتش را زیر سئوال می‌برند.

وی افزود: اما هنگامی که یکی از بستگان درجه یک صاحبان قدرت و ثروت به حکم شرعی دستگاه قضایی محکوم می‌شود، تمام مجموعه قوه‌قضاییه را آماج تهمت و دروغ‌های ناروا قرار می‌دهند که در این رابطه لازم است، این قوه همچون گذشته در مقابل تهدیدات صاحبان قدرت و ثروت مقاومت کرده، از هیچ تهدیدی نهراسد.  

خطیب نماز جمعه الیگودرز به سخنان برخی مسئولان در رابطه با آمریکا اشاره کرد و افزود: متاسفانه عده‌ای قلم به دست مزدور، دانشگاهی و حوزوی و حتی برخی مسئولان به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند.

وی با اشاره به جنایات آمریکا علیه ملت ایران افزود: امروز برخی جنایات 36 سال گذشته آمریکا علیه ملت ایران را فراموش کرده و یا خود را به خواب غفلت زده‌اند و نمی‌خواهند باور کنند که آمریکا قابل اعتماد نیست و حتی حاضر نمی‌شود در مقابل جنایات خود از ملت‌ها عذرخواهی کند.

ارزنده گفت: کسانی که مدام دم از رابطه با آمریکا می‌زنند و درصدد بزک چهره او هستند، خود را از درون فروخته‌اند که مردم باید مراقب باشند، فریب سخنان آنها را نخورند.

وی با گرامی‌داشت سالروز شهادت امام علی(ع) گفت: امیدواریم مردم به خوبی از فضای معنوی شب‌های قدر بهره‌مند شوند و قدر این شب‌ها را بدانند.

امام جمعه الیگودرز به برگزاری مراسم روز قدس در جمعه آینده اشاره کرد و افزود: با توجه به حساسیت‌های بین‌المللی و به ویژه در بحث مذاکرات هسته‌ای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس زمان مناسبی برای فریاد زیر بار ظلم نرفتن است.